Film reklamowy

Produkcja filmów reklamowych jest złożonym procesem, na który składa się wiele elementów. Najważniejszy jest pomysł. Kiedy już go mamy, możemy zacząć jego realizację, korzystając z różnorodnych narzędzi. Przede wszystkim musimy zadać sobie pytanie, jaki jest cel naszej kampanii i do kogo ją kierujemy. Udana i przemyślana produkcja filmów reklamowych jest skutecznym narzędziem marketingowym, dlatego też musimy postarać się aby nasz film wyróżniał się na tle innych i przyciągał uwagę odbiorcy.

Pozyskiwanie nowych klientów poprzez wzbudzanie w nich emocji to jedna ze strategii, która jest istotna podczas tworzenia spotu reklamowego. Budowanie pozytywnej relacji i porozumienia z odbiorcą to kolejny ważny aspekt. Przede wszystkim chodzi o wzbudzenie w nim zaufania. Jeśli się nam to uda, klient z pewnością zostanie z nami na dłużej.

Na pierwszym etapie tworzenia najważniejszy jest budżet. Determinuje on dalszy ciąg działań przy produkcji. Im bardziej szczegółowy, tym lepiej. Kiedy wiemy już jakim budżetem będziemy dysponować, możemy przejść do scenariusza. Produkcja filmów reklamowych, która opiera się na ciekawym scenariuszu, ma większe szansę na zyskanie zainteresowania odbiorców. Musimy udowodnić, że nasz produkt jest najlepszy.

Najistotniejsze w spocie reklamowym jest wzbudzenie w widzu ciekawości i przemawianie doń językiem korzyści. Odbiorca musi mieć jasny przekaz, dlaczego akurat z naszej oferty ma skorzystać. Co dzięki temu będzie miał, jakie spłyną na niego korzyści. Udany spot reklamowy to taki, który łamie schematy myślowe, zadziwia i pobudza wyobraźnię.

Kolejne etapy produkcji to casting, zgromadzenie ekipy filmowej, zdjęcia i postprodukcja. Kiedy film jest już gotowy, musimy dołożyć wszelkich starań aby dotarł do jak największej liczby osób. Pomogą nam w tym social media – Facebook, Instagram, Youtube, Pinterest strona www.

Produkcja filmów reklamowych to jedna z ofert studia filmowego Simple Frame, które może pochwalić się wieloma interesującymi spotami reklamowymi. Jako przykład możemy użyć spotu dla biura podróży TUI, który wyróżnia się pięknymi i przyjemnymi dla oka zdjęciami. Kolejnym przykładem jest spot dla marki Ludwik, w którym wzięła udział znana i ceniona restauratorka Magda Gessler.

Simple Frame od kilkunastu lat działa na rynku, co powoduje iż jest doświadczonym i sprawdzonym partnerem do współpracy. Potwierdzeniem tego jest zaufanie, jakim obdarzyły je popularne i cieszące się uznaniem marki.