Film wizerunkowy to narzędzie bardzo pomocne w budowaniu świadomości marki. Może być skuteczną formą promocji nawet takich firm, które już teraz cieszą się opinią prestiżowych.
College of Europe to uczelnia, w której absolwenci szkół wyższych mogą zdobywać podyplomowe wykształcenie. Założona w 1949 roku przez osobistości takie, jak Winston Churchill, Salvador de Madariaga, Paul Henri Spaak i Alcide de Gasperi stała się miejscem, w którym absolwenci uniwersytetów wielu europejskich krajów mogli wspólnie mieszkać i zdobywać wiedzę. College of Europe niemal od początku istnienia swoją siedzibę ma w Brugii, mieście położonym w Belgii. W 1992 roku kolejna placówka tej prestiżowej organizacji została założona w Warszawie, a jej siedziba znajduje się na Natolinie.
To właśnie dla tej warszawskiej placówki firma Simple Frame zrealizowała film wizerunkowy. Aby podkreślić multikulturowość, prestiż i specyfikę środowiska uczelni, film został stworzony po części w języku angielskim, a po części w języku francuskim. Spot wizerunkowy trwa ponad cztery minuty i pokazuje liczne plenery kręcone w okolicach natolińskiego campusu, zdjęcia wnętrz oraz wypowiedzi studentów i wykładowców. Wypowiedzi członków społeczności uczelni przekazują pozytywny obraz College of Europe i pokazują go jako miejsce, które pozwala na skuteczny rozwój i zdobycie gruntownego wykształcenia, co pomaga odnaleźć się w realiach dzisiejszej Europy.