Filmowanie konferencji

Filmowanie konferencji jest świetną formą promocji wydarzenia. Dzięki temu w szczegółowy sposób można się dowiedzieć, co działo się podczas eventu. Film video składa się z relacji pokazującej, jak przebiegało wydarzenie, z wypowiedzi uczestników oraz ekspertów z danej dziedziny.

Video z  konferencji szczególnie skutecznie może wypromować wydarzenie na portalach społecznościowych i podczas targów. Dociera ono w ten sposób do szerokiego grona odbiorców. Video relacja składa się z najważniejszych momentów wydarzenia.

Wideofilmowanie to jedna z usług oferowanych przez studio filmowe Simple Frame. Przykładem tego typu filmu jest relacja ze spotkania praktyków branży elektronicznej EMC Business “Praktycy dla praktyków”, która odbyła się 11-12.10.2018 r. we Wrocławiu. Była to druga edycja eventu, podczas której uczestnicy wymieniali się wiedzą i doświadczeniami.

Video z konferencji zawiera najważniejsze momenty wydarzenia oraz wypowiedzi specjalistów branży technologicznej i organizatorów. Jest to skuteczne narzędzie promocyjne, które zachęca do udziału w kolejnej edycji. Studio filmowe Simple Frame oferuje usługę wideofilmowania, a przykładem jest relacja z wydarzenia EMC Business Praktycy dla praktyków w 2018 roku. To druga edycja tego spotkania, podczas którego praktycy wymieniali się wiedzą i doświadczeniami.

Film video przedstawiający szczegóły konferencji to materiał z ósmej edycji spotkania dla menedżerów z branży FMCG i DIY, zwanego ECR Forum 2018, które odbyło się 4 października 2018 roku w Warszawie, w Centrum Konferencji Polin. Przejrzysty film ukazuje przebieg wydarzenia oraz jego uczestników, wsparty przyjemną i melodyjną muzyką, nadającą mu pogodny charakter.

Business Speed Dating to kolejny film z eventu, który przygotowało studio Simple Frame. “Randki biznesowe” to spotkania kupców i dostawców, wymieniających się usługami. Szybko i skutecznie można dzięki nim nawiązać owocną współpracę.

Nagrywanie relacji z tego eventu polegało na uchwyceniu najciekawszych momentów i połączeniu ich w interesującą całość, którą uzupełnia muzyka, wypowiedzi sponsorów, klientów i dostawców.