Krosno – Billboard sponsorski

Czym w ogóle jest billboard sponsorski?

Wskazania sponsorskie, czyli billboard sponsorski to świetna promocja zarówno dla marki jak i konkretnego produktu. Emisja programów rozrywkowych i filmów zawsze zapewnia duża widownię. Dzięki temu można dotrzeć do  ogromnej liczby odbiorców i zainteresować ich swoją ofertą. Krosno to polski producent wyrobów szklanych. Promocja i wszelkie narzędzia marketingowe są dla nich bardzo ważne. Przede wszystkim chcą wzbudzić zaufanie i sympatię u Klientów, a to przekłada się na sprzedaż. Sponsorowanie filmów czy programów to jedna z dróg, którą wybrali na promowanie swojej firmy.

W studio SIMPLE FRAME stworzyliśmy dziesiątki billboardów sponsorskich i reklam. Lata pracy w branży nauczyły nas na co zwracać uwagę, czym się kierować, co jest najważniejsze. Przede wszystkim kładziemy nacisk na jakość naszych projektów. Właśnie dlatego wyposażyliśmy nasze studio w najlepszej jakości sprzęt, najnowsze programy i gadżety. Na każdym etapie powstawania filmów czy animacji korzystamy z nowych technologii, które w połączeniu z naszymi pomysłami dają niesamowite efekty. Nasze prace to połączenie jakości z kreacją. Wiemy jak ważne dzisiaj jest zyskanie zaufania Klientów. Właśnie dlatego to jakość jest najważniejsza.

billboard sponsorski

Zajmujemy się filmami i animacjami na każdym etapie ich powstawania. Billboard sponsorski Krosno wymagał dobrej postpordukcji materiału. Kompleksowo się tym zajęliśmy. Montaż obrazu, dźwięku i efekty nadały ostateczny kształt i styl billboardowi.

Jak wyglądał proces postprodukcji?

Pierwszym krokiem w postprodukcji jest korekcja kolorów. Kolory odgrywają kluczową rolę w przekazywaniu emocji i identyfikacji marki. Dlatego też, zespół odpowiedzialny za postprodukcję dokładnie analizuje każdy aspekt grafiki, dopasowując paletę kolorów do wizerunku marki “Krosno”. W tym procesie używane są zaawansowane narzędzia graficzne, które pozwalają na precyzyjną regulację jasności, kontrastu oraz nasycenia barw. Celem jest osiągnięcie spójnego, atrakcyjnego wizualnie efektu, dzięki któremu billboard sponsorski który będzie wyróżniał się na tle innych reklam.

Nie tylko obraz – postprodukcja dźwięku

Kolejnym istotnym etapem jest udźwiękowienie. Dźwięki mają moc wzmocnienia przekazu reklamowego i zwiększenia jego efektywności. W przypadku billboardu sponsorskiego dla marki “Krosno”, dźwięki mogą być subtelne, ale równie skuteczne. Mogą to być delikatne dźwięki kieliszków, które uderzają o siebie, lub szmer otwieranej butelki wina, które dodają głębi i realizmu kompozycji. Odpowiednio dobrany dźwięk potęguje emocje i zachęca potencjalnych klientów do zwrócenia uwagi na reklamę.

Czas na grafiki

Ostatnim, lecz nie mniej istotnym etapem, jest stworzenie grafik. Grafiki to serce każdego billboardu, które przyciąga wzrok i utrwala przekaz reklamowy w pamięci odbiorców. W przypadku marki “Krosno”, grafiki mogą być odwołaniem do elegancji i klasyki. Może to być zdjęcie wysokiej jakości kieliszków do wina, które prezentują doskonałość i luksus produktów marki. Grafiki muszą być starannie dobrane i odpowiednio dostosowane do rozmiaru billboardu, aby osiągnąć maksymalny efekt wizualny.

Podsumowanie

Cały proces postprodukcji billboardu sponsorskiego dla marki “Krosno” wymaga zaangażowania zespołu specjalistów z różnych dziedzin, od grafiki komputerowej po inżynierię dźwięku. Każdy detaliczny element jest analizowany i dopracowywany, aby osiągnąć ostateczny efekt, który będzie spełniał oczekiwania klienta i przyciągnie uwagę potencjalnych klientów. Dzięki starannie przemyślanej postprodukcji, billboard staje się potężnym narzędziem promocyjnym, zdolnym skutecznie docierać do szerokiego grona odbiorców.


https://vimeo.com/411557329