Spot promocyjny jest innowacyjnym instrumentem marketingowym. Jest to kilkudziesięciosekundowy film, zazwyczaj emitowany w telewizji lub umieszczony w internecie. Skutecznie zareklamuje zarówno jedną osobę, dany produkt, całą firmę, jak i określony region geograficzny. Forma audiowizualna jest atrakcyjna dla odbiorcy i nadawcy, który może skutecznie wypromować markę oraz zbudować pożądany wizerunek przedsiębiorstwa.
Film promocyjny – zastosowanie
Film reklamowy spełnia wiele funkcji. W zależności od indywidualnych potrzeb klienta, spot promocyjny może łączyć w sobie elementy video wizerunkowego, korporacyjnego, biznesowego lub produktowego. Dzięki popularności mediów społecznościowych i powszechnemu dostępowi do internetu, inwestycja w film promocyjny szybko przyniesie oczekiwany rezultat. Spot dotrze do milionów użytkowników z całego świata, co gwarantuje podtrzymanie relacji z obecną grupą docelową oraz kreowanie nowych kręgów konsumenckich. Dodatkowo film promocyjny może stanowić atrakcyjne urozmaicenie oferty sprzedażowej przedstawicieli handlowych.
Film promocyjny – korzyści
Video promocyjne jest znacznie skuteczniejsze od tradycyjnych narzędzi marketingowych. Film jest lepiej przyswajalny przez odbiorcę, łatwiej przykuwa uwagę i utrzymuje zainteresowanie. Aby spot wyróżniał się wśród konkurencji, niezbędne jest połączenie oryginalnego pomysłu z profesjonalnym wykonaniem.
Dom produkcyjny Simple Frame
Warszawskie studio produkcyjne Simple Frame specjalizuje się w produkcji filmów od kilkunastu lat. Zajmujemy się spotami promocyjnymi, wizerunkowymi, video korporacyjnymi oraz tworzymy zaawansowane animacje 2D i 3D. Proponujemy całościowe usługi w obrębie produkcji i postprodukcji filmowej. Na każdym etapie prac blisko współpracujemy z klientami, aby stworzyć video zgodne z oczekiwaniami i wymaganiami naszych zleceniodawców.