W każdym filmie, szczególnie reklamowym i promocyjnym najważniejsze jest żeby odbiorca pokochał reklamowany produkt już po obejrzeniu samego materiału. Strategiczną wręcz rolę odgrywa tu muzyka, sposób przekazu, kolory, technika. Większość z tych czynności to postprodukcja. Właśnie wtedy pracuje się nad wstawieniem animacji do filmu, kolor korekcją czy dźwiękiem. W naszym studio Simple Frame podjęliśmy się etapu postprodukcji najnowszej promocji produktu marki Nestle- lody KAKTUS.
Dążyliśmy do tego żeby dzięki nasyconym, soczystym kolorom odbiorca poczuł klimat zbliżającego się lata, z którym właśnie przecież kojarzymy lody. Połączenie smaku jabłka z arbuzem również staraliśmy się przemycić do widza za pomocą odpowiednich animacji. Dzięki wyraźnym kolorom, chwytliwej muzyce i wprowadzeniu do filmu elementów animacji udało nam się zaskoczyć i zadowolić widza. Postprodukcja to duża odpowiedzialność za powodzenie całego projektu. To właśnie ten etap kształtuje cały film i ostateczną wersję, która już bezpośrednio powędruje do najważniejszych osób- klientów. Jednak żeby wychodzić ze swoimi produktami do wszystkich trzeba również pamiętać o portalach społecznościowych i aplikacjach. W związku z tym oprócz wersji Full HD każdego filmu trzeba pamiętać o stworzeniu wersji na Instagram i inne strony.
W Simple Frame kompleksowo zajmujemy się tworzeniem filmów i animacji. Od produkcji po postprodukcję. Do każdego podchodzimy bardzo indywidualnie, wyciągamy i akcentujemy największe zalety. Wszystko zaczyna się pomysłu i dobrego scenariusza. Chcemy zaskakiwać naszymi projektami. Łączyć style, bawić się kolorami, efektami. Dzięki temu projekt wyróżnia się na tle innych i jest bardziej doceniony przez surowe oko odbiorcy. Kreatywność i profesjonalizm widać w każdym naszym projekcie. Lata doświadczeń sprawiły, że nie ma dla nas rzeczy nie możliwych i chętnie podejmiemy się każdego wyzwania.
Mamy nadzieję, że dzięki temu filmowi wszyscy odbiorcy poczują już teraz chociaż namiastkę lata, a lody KAKTUS staną się tegorocznym hitem.