Eurobank cieszy się doskonałą opinią ze względu na wysoki poziom obsługi klienta. Potwierdzają to liczne nagrody, jak „Przyjazny Bank Newsweeka 2017” otrzymana w kategorii kredytów hipotecznych oraz tytuł „Instytucja Roku” przyznany za jakość obsługi klientów za pośrednictwem kanałów zdalnych (bankowość elektroniczna) oraz w placówkach.
Eurobank ruszył z kampanią „Wampiry w Polsce”, której hasło to „Codzienność bywa niecodzienna”. Kreacja ma na celu mocne podkreślenie wysokiej jakości obsługi oraz gotowości banku do dostosowania się do potrzeb klienta, nawet tych najbardziej niecodziennych. W ramach kampanii stworzona została strona internetowa, film reklamowy oraz animacja 2D, które są realizacją tej samej kreacji.
Agencja Simple Frame zajęła się stworzeniem animacji reklamowej w technologii 2D. Animacja trwa ponad 2 minuty, a jej akcja skupia się na tych samych wątkach, co spoty reklamowe. Założeniem jest pokazanie, jak niecodzienne mogą być problemy klienta banku oraz przedstawienie Eurobanku jako instytucji, która potrafi sprostać wynikającym z tego potrzebom.
W portfolio agencji Simple Frame znajduje się wiele filmów reklamowych oraz animacji 2D i 3 Wśród kilkuset produkcji znajdują się m.in. animacje reklamowe, animacje techniczne, video explainery.