Reklama radiowa

Reklama radiowa to tradycyjna forma reklamy produktów i promocji różnorodnych usług. Reklamy radiowe muszą opierać się na doskonałym pomyśle i scenariuszu, ponieważ przekazu nie wzmacnia obraz. Reklamy radiowe, podobnie jak telewizyjne, prezentowane są w blokach, uzależnionych godziną emisji od grupy docelowej i jej wieku.

Reklama radiowa – jakie daje korzyści?

Reklamy radiowe to bardzo silnie działające narzędzie dla niemalże wszystkich produktów, które chcemy wypromować i zapoznać z nimi potencjalnych klientów. Dzięki temu klienci mogą dowiedzieć się o samym produkcie, usługach czy firmie. Reklama radiowa może uzupełniać inne formy, jak spoty telewizyjne, reklamy prasowe czy inne formy promocji. Im więcej form i kanałów promocji, tym będzie ona skuteczniejsza.

Reklama radiowa – studio Simple Frame

Warszawskie studio produkcyjne Simple Frame od lat produkuje spoty telewizyjne, a także reklamy radiowe. Dzięki naszym produkcjom, klienci mogą bezpośrednio trafiać do klientów i promować swoje produkty. Nasze reklamy radiowe opieramy na bardzo dopracowanym pomyśle, który przekuwamy w scenariusz. Nagranie reklamy wymaga odpowiedniego studia dźwiękowego, które posiadamy, a także dobrego doboru aktorów. Postprodukcja, czyli opracowanie powstałego materiału, pozwala na uzyskanie reklamy w jakości zgodnej z wymogami emisji i oczekiwaniami klienta co do zasięgu promocji, jej skuteczności i planu.